ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 16
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο Α. , ΝΕΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ...
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ :
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ :
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ : 'Ενας γρύλος ζωηρός
Η μέλισσα εργάτρια και η μέλισσα βασίλισσα ήταν στο μελίσσι και φτιάχνανε μέλι. Και ένας γρύλος ήρθε και έκανε φασαρία. Οι μέλισσες οι δύο που κάνανε το μέλι, ήρθανε και τσιμπήσανε το γρύλο και έφυγε τρέχοντας. Και μετά ο γρύλος πήγε σε ένα μανιτάρι, και το έφτιαξε σπίτι και ήπιε νερό για να ξεδιψάσει.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Αν και λίγο καιρό μαζί μας κάνει φιλότιμες προσπάθειες να ακολουθήσει το ρυθμό της ομάδας. Μπράβο του, πολύ καλή προσπάθεια!!!!
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 15
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ:
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ:
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια πράσινη νεράιδα. Και μετά ήρθε μια αράχνη , μια μέλισσα και ακολούθησε μια πεταλούδα. Και ακολούθησαν τη μέλισσα.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙς: Ο Γ. είναι προνήπιο και αυτός και μάλλον βαριόταν γιατί και στο σχολείο που τον ρωτήσαμε δεν ήθελε να προσθέσει κάτι άλλο!
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 13 ΚΑΙ 14
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΕΒΑΝ ΤΙΣ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ Ή ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ:
Η ΙΣΤΟΡΙΑ:
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Η φαντασία του δεν έχει όρια....
Η ΙΣΤΟΡΙΑ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Εδώ βοήθησαν λίγο παραπάνω οι συμμαθητές του αλλά και πάλι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό ....και αστείο όπως το χαρακτήρισαν τα παιδιά!
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 12
ΜΕ ΤΙς ΛΕΞΕΙΣ: ΜΕΛΙΣΣΑ ('όνομα)
ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ
ΑΡΚΟΥΔΑ
ΜΑΓΙΚΟ ΔΑΣΟΣ
ΚΟΛΥΜΠΑΕΙ
ΟΥΡΑΝΟΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ:
ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΟΥ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Ο Π. είναι και αυτός προνήπιο. Έκανε μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια , δεν μας είπε όμως αν η Μελίσσα τα κατάφερε. Μπράβο για την προσπάθεια.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 11
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΦΩΚΙΑ
ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ
"ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΝΟΥΔΩΤΟΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ"
ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΧΙΟΝΙ
ΖΙΓΚΙ (ΟΝΟΜΑ)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και έναν καιρό ήταν χειμώνας και το χιόνι έλιωνε και ένας ελέφαντας που τον έλεγαν Ζίγκι έπαιξε με τη φίλη του τη φώκια. Τότε ήρθαν και άλλοι φίλοι τους για να παίξουν όλοι μαζί. Μετά ήρθε ένας μεγάλος καφέ χνουδωτός αρκούδος για να τους κάνει κόλπα. ΄Ολοι μαζί πέρασαν ωραία.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ:
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Η Α. είναι και αυτή προνήπιο . Η ιστορία της έχει όλες τις λέξεις , έχει δομή, αρχή, μέση και τέλος απλά είναι σύντομη, ίσως πολύ σύντομη για την ιδιοσυγκρασία της Α. Η ιστορία της έχει δυνατότητες για μεγάλη εξέλιξη στην πλοκή αλλά η μικρή δεν ασχολήθηκε!!!
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 10
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΡΑΒΔΙ
ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ
ΟΥΡΑ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ
ΦΕΓΓΑΡΙ
ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ
ΑΓΑΠΗ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα κοριτσάκι. Είχε πάρει μια κόκκινη κλωστή για να φτιάξει ένα όμορφο κολιέ. Μετά πέρασε ένα αγόρι που ήθελε να κάνει δώρο στο κορίτσι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια. Πήγε στο σπίτι του κοριτσιού και του έδωσε το δώρο του. Το κορίτσι τον φίλησε στο στόμα και του έδειξε την αγάπη του. Για να τον ευχαριστήσει του έφτιαξε ένα χαρταετό με όμορφη ουρά. Μετά πήγαν μια βόλτα και κοίταξαν ψηλά το φεγγάρι. Εκεί είδαν μια όμορφη νεράιδα που κρατούσε ένα μαγικό ραβδί. Τότε εκείνη άπλωσε το ραβδί επάνω τους και μείνανε πάντα μαζί.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ:
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Η Ζ. είναι προνήπιο αλλά έφτιαξε μια πολύ ωραία ιστορία με αρχή , μέση και τέλος και μια δόση χιούμορ... Σύμφωνα με τα λεγόμενά της και τη μαρτυρία του αδελφού της την σκέφτηκε μόνη της. Στη ζωγραφιά της έχει βάλει πολλά από τα στοιχεία της ιστορίας όπως τα σκουλαρίκια, το κολιέ με την κοκκινη κλωστή και την καρδιά που συμβολίζει την αγάπη...Μπράβο της!!!!!
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 9
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ : ΝΕΡΑΙΔΑ
ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ
ΤΙΓΡΗΣ ΚΑΙ ΑΛΕΠΟΥ
ΧΑΡΤΑΕΤ0Σ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια νεράιδα που περπατούσε στο δάσος και βρήκε ένα δαχτυλίδι πεσμένο στο έδαφος . Στο δρόμο της, στο δάσος συνάντησε μια τίγρη και πιο πέρα συνάντησε και μια αλεπού. Έγιναν καλοί φίλοι και όλοι μαζί πετάξανε χαρταετό. Έτσι έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:Αρχικά η Α. ξέχασε ότι έπρεπε να φτιάξει παραμυθοσαλάτα.... μετά έφερε την παραμυθοσαλάτα αλλά ξέχασε να ζωγραφίσει και έτσι ζωγράφισε στο σχολείο....Εγώ τώρα τι να πω!!!!!
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 8
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ : ΚΟΙΜΑΜΑΙ/ΥΠΝΟΣ
ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ
ΧΥΜΟΣ
ΠΙΓΚΟΥΪΝΟΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και έναν καιρό ένα παιδάκι που κοιμόταν είδε στον ύπνο του να πετάει ένας χαρταετός και τον είχε πάρει ο αέρας ψηλά.
Στη συνέχεια είδε ότι πήγε στο Βόρειο Πόλο. Εκεί έκανε κρύο πολύ! Και φόραγε ένα χοντρό μπουφάν. Το παιδάκι έπινε χυμό και έβλεπε τους πιγκουϊνους στα χιόνια.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ:Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Ο Αν. θα έπρεπε να είχε παρουσιάσει την παραμυθοσαλάτα του την προηγούμενη εβδομάδα άλλα ήταν άρρωστος και έτσι μας την έφερε σήμερα...(για αυτό και η καθυστέρηση).Εχει χρησιμοποιήσει όλες τις λέξεις αλλά το τέλος είναι λίγο απότομο...θα περίμενα από ένα παιδί της δικής του ιδιοσυγκρασίας κάτι παραπάνω αλλά εκτιμώ ότι η προσπάθειά του είναι φιλότιμη και τίμια...
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 7
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ
ΧΙΟΝΙ
ΣΚΟΥΠΟΞΥΛΟ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ (ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ): Μου αρέσουν οι απόκριες. Το καρναβάλι φοράω τη στολή μου και βγαίνω έξω να παίξω και να χορέψω. Πέρσι τις Απόκριες έπεφτε πολύ χιόνι και δε μπορούσα να βγω έξω. Ήμουνα στενοχωρημένος . Καθόμουνα στο δωμάτιο μου και έπαιζα. Ξαφνικά ήρθε μια μικρή μάγισσα πάνω στο σκουπόξυλο. Μου είπε να φορέσω ζεστά ρούχα και από πάνω τη στολή μου. Μου είπε ακόμα ότι θα έρθει ο μπαμπάς με το αυτοκίνητο να με πάει σε μια γιορτή. Εκεί θα δω τους φίλους μου με τις στολές τους. Έτσι έγινε. Πέρασα τέλεια.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ: Μια φορά και έναν καιρό ήρθε μια μάγισσα και ήρθε και ο μπαμπάς με το αυτοκινητάκι και με πήγε σε μια γιορτή και εκεί πέρα ήταν οι φίλοι μου που φορούσαν τις στολές τους όπως και εγώ. Μετά είχα πάει στο καρναβάλι, μετά όμως έριχνε χιόνι και τότε ήρθε η μάγισσα με το σκουπόξυλο και έκανε μάγια και μεταμόρφωσε το χιόνι σε σερπαντίνες και κομφετί που έμοιαζαν σε ελέφαντες και ιπποπόταμους και έτσι στο καρναβάλι έγινε τρελό παιχνίδι. Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙς: Διαβάζοντας την ιστορία του Π. ένιωσα ότι δεν υπάρχει φαντασία μέσα του και θέλησα να του δείξω πως να περνάει καλά και πως να δημιουργεί μια αστεία ιστορία . Θα δείτε ότι η αρχή της δεύτερης ιστορίας έχει πολλά κοινά με την πρώτη αλλά με τη βοήθεια των άλλων παιδιών που του έλεγαν ιδέες , σιγά σιγά κατάφερε να φτιάξει μια αστεία και πραγματικά φανταστική ιστορία.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 6
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ : ΑΣΤΕΡΙ
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ
ΑΓΑΠΗ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
ΦΕΓΓΑΡΙ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και ένα καιρό ένα αστέρι έλαμπε πολύ. Ο Πλούτωνας είδε με τα ίδια του τα μάτια τον αστροναύτη και εκεί είδε μια αστροναυτίνα που ήταν όμορφη και ερωτεύτηκαν και μετά είπαν να πάνε και οι δυο σε όλους τους πλανήτες. Και μετά είδαν από μακρυά το φεγγάρι. Μετά πήγαν άλλον πλανήτη τον ΄Αρη και μετά πήγαν στον Δία, στον Ποσειδώνα. Η αστροναυτίνα είπε ότι δεν θέλει να ζει άλλο με αυτόν και έκαναν μια συμφωνία. Η συμφωνία τους ήταν ότι αν της φτιάξει ένα διαστημόπλοιο και αν έρθει ο αστροναύτης εδώ θα ξανασυναντηθούν και αν δεν το κάνει τότε δεν θα είναι μαζί και γι' αυτό της το έφτιαξε. Μετά έχει πάει ξανά στο διάστημα και ξανασυναντηθήκανε και η καρδιά τους χτύπαγε πολύ και η καρδιά τους είχε μέσα και την αγάπη.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ:
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Το σίγουρο είναι ότι για τον Π. η αγάπη ζει μέσα στην καρδιά των ανθρώπων. Μια πολύ γλυκιά και τρυφερή ιστορία με αρχή , μέση και τέλος. Συνέχισε τις ιστορίες......
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 5
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΗΛΙΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΣΕΛΑΣ
ΣΚΙΟΥΡΟΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Ο ήλιος ήταν λαμπερός, πάνω στο δέντρο καθόταν ένας μικρούλης σκίουρος, ο Μιχάλης. Εκεί που καθόταν είδε τον πλανήτη Κρόνο όπου ερχόταν από το Βόρειο Σέλας.
Πήγε στον πλανήτη Κρόνο από το διάστημα που ήρθε. Κατέβηκαν στο ουράνιο τόξο. Τα φάγανε όλα τα βελανίδια του , ο κλέφτης ο κύριος Σέλτ. Δεν είχαν κανένα ο σκίουρος να φάει. Πήγε στον πλανήτη Κρόνο για να βρει κάτι, έναν άνθρωπο, και μετά έφυγε και πήγε στον πλανήτη Γη. Θα σας πω μία ακόμη πλανήτη που την πήγε, ο ΄Ηλιος.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Ο Θ. μόνο το πρώτο κομμάτι έφτιαξε στο σπίτι με τους γονείς του. Τη δεύτερη παράγραφο την έφτιαξε στο σχολείο μαζί μας, όπως επίσης και τη ζωγραφιά του. Είχε ζωγραφίσει κάτι πάρα πολύ μικρό που η φωτογραφική μας δεν το έπιανε και το ζουμ το χαλούσε, έτσι ζωγράφισε για εμάς ξανά από την αρχή.
Περιμένουμε τις δικές σας παρατηρήσεις!
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 4
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ
ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΡΜΙΤΑΣ
ΖΙΓΚΙ
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και έναν καιρό ο Αρλεκίνος και ο φίλος του ο Ζίγκι ντύθηκαν μασκαράδες για να πάνε στο καρναβάλι. Πέρασαν από το σπίτι της Μαρμίτας της φίλης τους για να την πάρουν μαζί τους στο καρναβάλι. Εκεί υπήρχαν πολλοί άνθρωποι ντυμένοι μασκαράδες που έκαναν παρέλαση. Εκεί χόρεψαν , τραγούδησαν και έπαιξαν. Έτσι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!!!
Οι λέξεις:
Η ιστορία με τη ζωγραφιά μου:
Παρατηρήσεις: Η Σ. είναι προνήπιο...η ροή της ιστορίας από την άλλη είναι στρωτή, χωρίς συντακτικά κενά και χρονικές ανακολουθίες. Μάλλον κάποιος μεγάλος έβαλε το χέρι του....
Η μαμά της βέβαια παραδέχτηκε ότι με δυσκολία το έφτιαξαν , γιατί η μικρή βαριόταν να ασχοληθεί...
ΠΑΡΑΘΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 3
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ- ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ : ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΙ
ΣΚΙΟΥΡΟΣ
ΠΟΛΩΝΙΑ
ΛΙΟΝΤΑΡΙ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και ένα καιρό ήταν ένα σκιουράκι πάνω δέντρο, έπιασε ένα βελανίδι και του έπεσε κάτω και το πήρε ένα λιοντάρι, αλλά το σκιουράκι πήρε το μαγικό του ραβδί και το μεταμόρφωσε σε μια πιγκουίνα και τον έστειλε στην Πολωνία. ΄"Ετσι έζησε ο σκίουρος καλά και εμείς καλύτερα.
Τα αντικείμενα-λέξεις:
Η ζωγραφιά μου:
Η ιστορία μου:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Στο παραπάνω κείμενο παρατηρούμε ότι πραγματικά δεν έχει γίνει καμία παρέμβαση από τον γονέα του παιδιού. Η Α. δημιούργησε μια αστεία ιστορία αφήνοντας την φαντασία της να ταξιδέψει και χρησιμοποίησε στοιχεία από γνωστά της παραμύθια.....Σαν να αρχίσαμε να μπαίνουμε στο νόημα της παραμυθοσαλάτας.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 2
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ -ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ: ΠΟΛΙΚΗ ΑΛΕΠΟΥ
ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΙ
ΗΛΙΟΣ
ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια πολική αλεπού που ζούσε πολύ μακριά στο βουνό , στο Βόρειο Πόλο. Μια μέρα βρήκε έναν ήλιο και ένα μαγικό ραβδί και τα πήρε σπίτι της. Την άλλη μέρα που πήγε πάλι βόλτα είδε έναν χαρταετό που τον πλησίασε και τον πήρε και αυτόν στη φωλιά της.
Αλλά μια μέρα που σκοτείνιασε περισσότερο από τις άλλες μέρες είχε ακουμπήσει με το μαγικό ραβδί τον ήλιο και έδωσε φως σε όλο το Βόρειο Πόλο και σε όλο τον Νότιο Πόλο και όλες οι πολικές αλεπούδες είχαν ξυπνήσει και είδαν όλο το Βόρειο Πόλο και όλο τον Νότιο Πόλο με φως. Και έτσι ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ:
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ:
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙς: Η Ζ. εμπνεύστηκε την ιστορία της από το θέμα της προηγούμενης εβδομάδας. Ο χαρταετός υπάρχει στην ιστορία αλλά δεν έχει κάποια δράση. Επαναλαμβάνει συνέχεια της ίδιες λέξεις και εκφράσεις ( δεν αφήνει τη φαντασία της ελεύθερη να δημιουργήσει νέες παραστάσεις και να τις εκφράσει). Και στη διήγηση της ήταν σφιγμένη, μάλλον ακόμη δεν έχουν συνηθίσει να εκθέτονται στο κοινό της παρεούλας ...Η προσπάθειά της κρίνεται ενδιαφέρουσα αν πάρουμε υπόψη μας ότι πρόκειται για ένα από τα μικρότερα νήπια, και ότι έχει προσπαθήσει να εμπλέξει όσα άκουσε για τη ζωή στους πόλους κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε...
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 1
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ : ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ
ΧΕΛΩΝΑ
ΧΟΡΕΥΤΡΙΑ
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ
Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΟΥ: Πριν από πολλά χρόνια , στον πλανήτη Γη , υπήρχε μία χορεύτρια που την έλεγαν Μαρία. Η Μαρία που φρόντιζε τα φυτά του δάσους , είδε ξαφνικά μια χελώνα. Έκοψε λίγο χορτάρι για να της δώσει να φάει και της έδωσε λίγο νερό να πιει. Η Μαρία που αγάπησε την χελώνα την πήρε στο σπίτι της και την φρόντισε.
Το το βράδυ της Πρωτοχρονιάς, η Μαρία γύρισε την χελώνα στο σπίτι της, στο δάσος γιατί εκεί έμενε η μαμά της , ο μπαμπάς της και οι φίλοι της. Ποτέ όμως δεν ξέχασε η μία την άλλη.
Και αυτοί ζήσανε μια χαρά και εμείς καλύτερα!!!
Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
Στη συγκεκριμένη ιστορία παρατηρούμε ότι δεν υπάρχουν γραμματικά ή συντακτικά λάθη στην αφήγηση του παιδιού , γεγονός που δείχνει την παρέμβαση του ενήλικα κατά τη γραφή της ιστορίας..(αχ, θα μαλώσω...) . Επίσης , νιώθω ότι βιάστηκε να την τελειώσει ή ότι βαρέθηκε λίγο....
Η ζωγραφιά του δείχνει τη Μαρία, τη χελώνα , το γρασίδι που της δίνει η Μαρία και τη λίμνη....Ο Π. είπε ότι την έκανε εντελώς μόνος του και θυμόταν και τα βασικά μέρη της ιστορίας του, στην αφήγηση του, αν και η λίμνη δεν αναφέρεται πουθενά. Τέλος , ήταν πολύ ενθουσιασμένος που θα την έλεγε στους φίλους του, και μάλιστα ότι η πρώτη παραμυθοσαλάτα θα ήταν η δική του...!!!!
Να σας συστήσω ... από εδώ η Παραμυθοσαλάτα μας!
Ναι, είναι μια απλή χάρτινη τσάντα αλλά μέσα της κρύβει θησαυρούς !!!
Περιέχει αντικείμενα άλλα απλά και άλλα μυθικά, καρτέλες με λέξεις και μικρές εικόνες!!
Μας βοηθάει , στην προσπάθειά μας να αναπτύξουμε τον προφορικό λόγο των παιδιών, η σκέψη τους να έχει αρχή , μέση και τέλος, να καλλιεργήσουν την φαντασία τους...
Φυσικά, τα παιδιά μας δεν ξέρουν να γράφουν, ξέρουν όμως οι γονείς τους και στους δευτερεύοντες στόχους μας είναι να τους δοθεί η ευκαιρία μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά τους.
Τους παρακαλούμε να μην επέμβουν στην πλοκή της ιστορίας αλλά να αφήσουν τα παιδιά να ξεδιπλώσουν σιγά σιγά τα μεταξένια κουβάρια της φαντασίας τους...μπορούν όμως με τα ίδια κριτήρια να μας στείλουν τις δικές τους ιστορίες.
ΟΔΗΓΙΕς:
Κάθε Παρασκευή, ένα παιδάκι θα τραβάει από την Παραμυθοσαλάτα 4 παραμυθοαντικείμενα, θα στέλνουμε μαζί με τη δανειστική βιβλιοθήκη ένα έντυπο που θα γράφει τις λέξεις , τις εικόνες και οδηγίες και τη Δευτέρα θα μας φέρνει την ιστορία του και τις ζωγραφιές του....
Κ Α Λ Η Δ Ι Α Σ Κ Ε Δ Α Σ Η
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΛΕΞΕ Ο Π. :
ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΧΕΛΩΝΑ, ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΤΡΙΑ!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου