Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΦΕΓΓΑΡΙ

ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ , ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ!!!!ΠΩΣ ΈΡΧΕΤΑΙ Η ΝΎΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΞΑΝΑ Η ΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΜΈΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΉΛΙΟΣ ΕΔΥΣΕ;Ή ΟΤΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΝΑΤΈΛΛΕΙ ;

ΑΡΧΊΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΔΡΟΓΕΙΟ ΣΦΑΙΡΑ (ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕς ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ) ΈΝΑ ΠΑΙΔΆΚΙ ΈΚΑΝΕ ΤΟΝ ΉΛΙΟ,ΚΑΙ  ΚΌΛΛΗΣΑ ΈΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΥΔΡΟΓΕΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ. Ο ΉΛΙΟΣ ΠΑΙΔΑΚΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ , Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ ΠΟΤΕ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΉΛΙΟ-ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΡΑ- ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΕΧΟΥΜΕ ΝΥΧΤΑ- , ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΛΑΙ-ΑΝΑΤΟΛΗ- ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ-ΔΥΣΗ-.ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ  "Ο ΉΛΙΟΣ ΕΔΥΣΕ Ή ΑΝΈΤΕΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΜΕ , ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ Η ΓΗ."


ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ DAY AND NIGHT







 ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ;



ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΞΕΔΙΑΛΎΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΑΦΩΝΕΙΕς ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ!!!

 ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΚΑΡΤΕΣ ΕΙΤΕ ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΣΤΗΛΗ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ.

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΝΟΣ 24ΩΡΟΥ

ΠΡΩΙ:

 ΜΕΣΗΜΕΡΙ:
 ΑΠΟΓΕΥΜΑ:
 ΒΡΑΔΥ:

ΜΕΤΑ ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΛΑΜΕ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΤΗ  ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ

 ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ ΠΟΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΧΕΙ Η ΚΑΘΕΜΙΑ

 ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ


 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΑΝΑΦΟΡΑΣ










                           ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΦΕΓΓΑΡΙΑ, ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
                                     

                                     

"ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΑ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΤΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΣΑΝ ΦΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ;"
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ.
ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΈΝΑ ΠΑΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΛΙΞΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΣΕΡΚΙ!ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΙΚΡΑ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ
 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΨΑΧΝΑΝ  ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ


 ΑΦΟΥ ΒΡΙΚΑΜΕ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΞΗΓΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ


ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΡΕΜΑΣΑΜΕ ΤΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣ ΨΗΛΑ 




 ΣΑΝ ΜΟΜΠΙΛ
 ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ :
ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ!!!! 

1 σχόλιο:

  1. Είναι όλα υπέροχα! Πολύ ωραία προσέγγιση και ακόμα πιο ωραίες οι κατασκεύες! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή