Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ


Είπαμε φέτος στα ποιήματα που θα μάθουμε να δώσουμε χρώμα και φαντασία και αποφασίσαμε να τα έχουμε όλα συγκεντρωμένα σε ένα μπλοκ, όπου στην πάνω σελίδα οι ποιητές θα γράφουν και στην κάτω εμείς θα αποτυπώνουμε τα συναισθήματα και τις εικόνες που μας δημιουργούν οι λέξεις τους, και θα συμπληρώνουμε το ταλέντο τους και την έμπνευσή τους με τα δικά μας χαρίσματα...

ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ 




Προσευχή μικρού παιδιού 



Τα ρω του Έρωτα




Είμαι η βροχή



                                                                 
                                                      Μετά τη βροχή






Οι μέρες της Εβδομάδας




Αν όλα τα παιδιά της γης






Χριστούγεννα





Ο παλιάτσος






Θούριος




Ασπρογάλανο πανί




Χελιδονάκι μου γοργό








Για τη γιορτή της μητέρας







Το ευλογημένο καράβι








Η ποδηλάτισσα










Τα τζιτζίκια








Θαλασσινό σχολείο











           Το αγαπημένο μας................

                                         
 
























































5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία δουλειά, αποθηκεύω και σίγουρα θα την εφαρμόσω του χρόνου και στη δική μου τάξη. Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ
    ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ! ΤΗΝ ΚΛΕΒΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε κορίτσια....Καλό Καλοκαίρι....Όταν πρωτοδιορίστηκα στη Σαντορίνη το είχε κάνει μια συνάδελφος και μου άρεσε πολύ...φιλιά πολλά Όλγα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟ !!κανω το ιδιο με τα τραγουδια !!Το ποιημα ασπρογαλανο πανι το εχω γραψει εγω.ειμαι καιμεγαλη ποιητρια!!χαχαχα!!!Εξ' αλλου ολες οι νηπιαγωγοι γραφουμε ποιηματα!!https://dl.dropboxusercontent.com/u/116790227/%CE%91%CF%83%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%BF%20%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AF.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή